Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
Οικονομία 23 Φεβρουαρίου 2023

Πρόεδρος μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ: Από τις 15 εως τις 25 του μήνα μειώνεται ο τζίρος μας καθως τελειώνουν τα χρήματα

Πρόεδρος μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ: Από τις 15 εως τις 25 του μήνα μειώνεται ο τζίρος μας καθως τελειώνουν τα χρήματα Πρόεδρος μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ: Από τις 15 εως τις 25 του μήνα μειώνεται ο τζίρος μας καθως τελειώνουν τα χρήματα Πρόεδρος μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ: Από τις 15 εως τις 25 του μήνα μειώνεται ο τζίρος μας καθως τελειώνουν τα χρήματα
Βαθμολογήστε
(0 ψήφοι)

souper-market-trofima-500

Στο θέμα της ακρίβειας αναφέρθηκε μιλώντας στο ΕΡΤNEWS ο Γιάννης Πηλίδης, πρόεδρος των μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι τα μεγάλα περιθώρια κέρδους – εδώ και πολλά χρόνια όχι τώρα- είναι στη βιομηχανία γιατί εμείς είμαστε οι ενδιάμεσοι.

Στην ερώτηση αν ο τζίρος πέφτει κατακορυφα στο τρίτο δεκαήμερο του μήνα ο κ. Πηλίδης απάντησε:« η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο διάστημα του μήνα πάντοτε τα σουπερμάρκετ παραδοσιακά έχουμε υψηλότερο τζίρο από ότι στην αρχή. Ποιος είναι ο λόγος; Διότι πληρώνονται τις συντάξεις 25, 26, 27, οπότε η τελευταία εβδομάδα του μήνα είναι πάντα πολύ δυνατή.

Στην επισήμανση του Κώστα Λασκαράτου ότι πολλοί λένε ότι 18 μέρες από όταν μπαίνει στην τσέπη η σύνταξη ο μισθός τέλειωσε κι αν υπάρχει ένα κενό σημείο που για κάποιες μέρες τα ταμεία δεν γεμίζουν ο Γιάννης Πηλίδης ανέφερε ότι «ναι, κυρίως επειδή όπως σας είπα οι συντάξεις πληρώνονται 25, 26 τα χρήματα αρχίζουν και τελειώνουν γύρω στις 10, 15 του μήνα. Δηλαδή το διάστημα 15 με 25 μέχρι να γίνει η επόμενη πληρωμή εκείνο είναι το αδύναμο σε τζίρο για τα σούπερ μάρκετ». Πρόσθεσε ότι ο τζίρος πέφτει από τις 15 έως τις 25 του μήνα γύρω στο 10%.

Ακόμα επισήμανε ότι « επειδή οι μισθοί γενικότερα είναι μικροί και όπως είπατε και προηγουμένως δεν φτάνουν τα χρήματα και λόγω του πληθωρισμού ο κόσμος επισκέπτεται πιο τακτικά το σουπερμάρκετ. Η εποχή παλιά, όταν πήγαινε μία φορά το μήνα και γέμισε καρότσια και γέμιζε την αποθήκη του σπιτιού και μετά έπαιρνε μόνο τα καθημερινά δεν ισχύει πλέον. Ο καταναλωτής αγοράζει κάθε εβδομάδα, άρα επισκέπτεται πιο πιο πολλές φορές το σουπερμάρκετ. Άρα έτσι ενισχύθηκαν τα καταστήματα της γειτονιάς γιατί κάνει πιο συχνές επισκέψεις με λιγότερα χρήματα στην τσέπη. Έτσι και πολλές μεγάλες αλυσίδες βλέπουν ότι τα υπερμάρκετ δεν δουλεύουν τώρα πλέον, όπως δούλευαν παλαιότερα και έχουν κάνει καταστήματα και έχουν μπει και αυτά στις γειτονιές. Βλέπετε, σε όλες τις γειτονιές υπάρχουν υποκαταστήματα των μεγάλων αλυσίδων και αυτή είναι η εικόνα πλέον».

www.ertnews.gr

Διαβάστηκε 65 φορές

Σχετικα Με Εμας

Discovercreta.gr

Οδηγός Πόλης

info(@)discovercreta.gr

Connect With Us

  youtube instagram